1 Mart 2011 Salı

Google Kazançları Eğitim Videosu

 
Merhaba,Affiliate işine yeni girdin ve nasıl ürün seçeceğini bilmiyorsun İŞte sana cevabı:
. Bu videoda hem mükemmel bir ürünün özelliklerini göreceksin hem de clickbank'tan başarılı bir ürün kampanyası nasıl seçilir, kelime analizi nasıl yapılmalı, reklam verirken hangi kelimelere teklif vermeli, kazançlı kampanya analizi nasıl tespit edilmeli gibi çok önemli soruların cevaplarını da vermeye çalıştım.
 
Bu videoya buradan ulaşabilirsin
        Bahsettiğim yazılım Brad Callen'ın keyword elite isimli yazılımının yeni versiyonu elbette. Bu ürünün Türkçe anlatımını çok dikkatli şekilde oluşturdum. Yukarıdaki videodan çok dikkatli izlemeni öneririm.
        Ayrıca senden ricam videoyu izledikten sonra video hakkındaki yorumunu yaparsan memnun olurum. Eğitim videosunu sonuna kadar izle sonunda vereceğim bonusları seveceğine eminim :).

keyword Elite 2.0 yazılımını keyword elite 2 linkinden indirebilirsin. Affiliate işi yapacaksan bu yazılımla ilgili anlattıklarımı hemen seyret.
Bonuslar neler mi?

1- 50 dakikalık burada izlediğin videodan çok daha ayrıntılı bir eğitin videosu. Kazançlı bir başka kampanyanın kelimelerine kadar analizi ve nasıl kampanya yapacağını, hem direk kampanya (sitesiz) hem de site ile yapacak şekilde çok detaylı analizini bulacaksın.
2- Bu 50 dakikalık eğitim videosunda aynı zamanda site için anahtar kelime seçimi, domain seçimindeki önemli teknikler, adsense den aylık ortalama 2000 doları çok kolay şekilde nasıl kazanabileceğinin bilgisini de veriyorum.
3- 5 adet hazır ürün Review(yorum sitesi) site hazır şablonu grafikleri ile beraber edit edilebilir şekilde. PSD dosyaları ile beraber. Bu review sitelerinden bir tanesine burdan bakabilirsin.
4- 30 adet ençok kazandıran sektörlere yönelik hazır site header grafikleri. Hem JPG hem PSD dosyaları ile beraber edit edilebilir formattadır. Örnek header şablonlarından bazılarına burdan bakabilirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder